W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającym rozporządzenie
w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022 r., poz.149) w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno interesantów, jak i urzędników wprowadzone zostają na okres od dnia 24 stycznia 2022 roku do 28 lutego 2022 r., ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, polegające m.in. na ograniczeniu bezpośredniej obsługi interesantów (wewnętrzny tryb pracy Urzędu):
przyjmowanie wyłącznie umówionych interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie:
- poniedziałek, środa, czwartek: 7.30 – 15.30
- wtorek: 7.30 – 17.00
- piątek: 7.30 – 14.00
Kasa – jest nieczynna:
Wszelkie płatności należy dokonywać drogą elektroniczną na następujące nr kont bankowych:
93 8534 0006 0000 0101 0012 0553 - opłaty skarbowe, czynsze, podatki;
81 8534 0006 0000 0101 2000 0240 - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Bezpośrednich płatności można dokonać w Banku Spółdzielczym przy Placu Wolności 14 w Ślesinie.
Bezpośrednio, czyli przychodząc do Urzędu, będą załatwiane tylko sprawy pilne i wymagające osobistego stawienia się, takie jak: wydanie dowodu osobistego, wydanie aktu urodzenia i aktu zgonu. W innych ważnych dla Państwa sprawach prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie terminu i godziny wizyty w urzędzie telefonicznie oraz stawianie się do urzędu tylko na wyznaczony wcześniej termin. W celu umówienia wizyty (dnia i godziny) prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 63 2704 011) lub według listy numerów podanych poniżej, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej sekretariat@slesin.pl.
Telefon do Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie: /63/ 2704 011
Ważniejsze numery wewnętrzne:
Sekretariat…………………………………………………………………….. 301
Kierownik USC………………………………………………………………. 120
Stanowisko ds. ewidencji ludności ...………………………………………… 121
Stanowisko ds. dowodów osobistych …………………………………….….. 121
Stanowisko ds. wymiaru podatków ………………………………………….. 223
Z-ca kierownika referatu finansowo-budżetowego ds. podatków i opłat..….... 222
Stanowisko ds. ściągalności podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości …. 222
Stanowisko ds. gospodarki odpadami …………………………….………….. 224
Stanowisko ds. rolnictwa (wycinka drzew) ………………………..…………. 131
Stanowisko ds. działalności gospodarczej ……………………..……………... 130
Stanowisko ds. warunków zabudowy i planowania przestrzennego ……….… 114 lub 115
Ponadto ważne informacje dotyczące funkcjonowania umieszczamy na stronie Urzędu (http://www.umig.slesin.pl/) oraz na stronie Facebook (https://www.facebook.com/gminaslesin/) lub
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie (Urząd Miasta i Gminy Ślesin>Wnioski Do Pobrania.)
Mieszkańcy proszeni są o załatwianie spraw:
- telefonicznie,
- drogą elektroniczną,
- poprzez platformę ePUAP.
W korytarzu, przy wejściu do budynku Urzędu, ustawiona jest skrzynka podawcza, do której można wrzucać korespondencję.
Nie będzie funkcjonowało potwierdzenie złożenia dokumentów przez Urząd.